Bestellen via een portaal vinden je klanten heel efficiënt

Bestelfunctie

Speciaal voor opdrachtgevers met b-to-b-klanten ontwikkelen we geavanceerde bestelfuncties. Stel, je hebt zakelijke klanten die regelmatig producten of diensten bestellen via je klantportaal. Dan richten wij het portaal zo in, dat je klanten worden herkend en alleen de voor hen relevante informatie krijgen. Dat is klantvriendelijk, tijdbesparend en efficiënt.

  • Bestelfunctie voor b-to-b-portalen
  • Voor zakelijke klanten
  • Portaal herkent je klanten
  • Alleen relevante informatie zichtbaar
  • Klantvriendelijk, tijdbesparend en efficiënt

Portaal herkent je klanten

Als je specifieke afspraken hebt met een klant over prijzen en kortingen, dan ziet hij alleen die financiële informatie die voor hem relevant is. Dat geldt ook voor individuele privileges, bijvoorbeeld op basis van iemands functie. Het portaal herkent je klant aan zijn inloggegevens en filtert automatisch de zichtbare content. Deze bestelfunctie gebruiken we voor opdrachtgevers met veel medewerkers of klanten. Jij geeft de privileges aan per gebruiker, wij stellen de filters in. 

  • Ideaal bij individuele prijsafspraken
  • Of persoonlijke privileges op basis van functie
  • Inloggegevens zetten filter in werking
  • Nuttig als je veel klanten of medewerkers hebt
  • Jij geeft privileges aan, wij stellen de filters in
Tres Reportage 38Web

Dit regelen we voor je

Klantprocessen digitaliseren

Als je weet wat je klanten willen, kunnen wij daar het digitale proces op inrichten. Dat doe je niet in één keer. Het is een traject waarbij we op basis van inzichten de klantrelatie verstevigen.

API koppelingen

Het klantportaal dat wij voor je bouwen is met API's gekoppeld aan je interne systemen. We creëren zo weinig mogelijk nieuwe bronnen en sluiten naadloos aan op de bestaande.

Customer experience

Met een logisch, aantrekkelijk UX-design doet je klant heel intuïtief wat hij moet doen op je portaal. En daarmee scoort je merkbeleving weer bonuspunten.

Beheer & security

Techniek en privacy: we’ve got this covered. Voor al onze klanten samen hebben we miljoenen records in beheer. Niet voor niets zijn we ISO27001-gecertificeerd.

Doorontwikkeling

Een klantportaal is nooit af. We beginnen met een minimum viable product en optimaliseren op basis van inzichten die we uit gebruikersdata halen.

Service

Wij vinden het belangrijk dat jouw portaal goed blijft draaien. Daarom zorgen we voor 24/7 bewaking, doen we continu updates en draaien we dagelijks back-ups. Ons servicedesk staat altijd voor je klaar.

Zo ontwikkelen we vertrouwde klantportalen

Om te begrijpen hoe TRES klantportalen ontwikkelt, kun je het beste een paar voorbeelden bekijken. We hebben een aardig track record met cases waar we best trots op zijn. Misschien herken je de problematiek en raak je enthousiast over onze oplossingen. Neem in dat geval contact op om te bespreken of we ook voor jou zo'n sterke business case mogen maken.

Cases

Klanten van deze organisaties komen graag op onze portalen

Technautic
Logo Kijlstra
Allerspanninga
Logo De Boer

Meer weten over de bestelfunctie voor b-to-b?

Folkert

Folkert van der Wei

Consultant
folkert@tres.nl 0513 - 64 14 50 Neem contact op

Goed om te weten