Je portaal is nooit af, hij wordt alleen maar beter

Sfeer23

Doorontwikkeling

Waarom TRES je klantportaal moet bouwen en onderhouden? Omdat wij dit op een heel pragmatische manier doen. We beginnen met bouwen en kijken dan hoe het beter kan. Door testen en klantervaringen leer je het beste, ook door negatieve ervaringen. Er sluipen altijd onvolkomenheden of onvoorziene omstandigheden in een portaal. Met een sterke basis bouwen we verder aan een klantportaal die steeds een beetje beter wordt.

  • Pragmatische aanpak
  • Doen, ervaren, verbeteren
  • Leren van onvolkomenheden
  • Testen en klantervaringen analyseren
  • Continu optimaliseren

Minimum viable product

Je vaste multidisciplinaire team van TRES bouwt om te beginnen een minimum viable product (MVP). Dat is de eerste versie van je klantportaal waarmee we met minimale middelen, maximale waarde voor je klanten bieden. De ervaringen en verzamelde data gebruiken we vervolgens om het portaal te verrijken. Zo kun je snel live, heb je geen grote investeringen en bied je continu waarde voor de klanten. Deze Lean-manier van werken heeft bewezen resultaten opgeleverd.

  • Basisversie om op door te bouwen
  • Minimale middelen, maximale waarde
  • Optimaliseren op basis van klantinformatie
  • Lean-methode
  • Bewezen resultaten
Tres Reportage 26Web
Tres Reportage 27Web

Data driven verbeteren

Een nieuw product ontwikkelen op basis van een van tevoren weloverwogen strategie, is niet meer van deze tijd. Leren terwijl je bezig bent is dat wel. De data die we uit een MVP halen is zo waardevol, dat we deze continu monitoren en interpreteren. Hiermee bouwen we door aan een customer-centric portaal waar je klanten graag hun zaken regelen. We zijn in dit leerproces ook niet bang om te falen. Sterker nog, dat hoort erbij.

  • Leren terwijl je bezig bent
  • Waardevolle data uit MVP halen
  • Data monitoren en interpreteren
  • Customer-centric klantportaal
  • Falen hoort bij het leerproces

Dit doen we voor je

Klantprocessen digitaliseren

Als je weet wat je klanten willen, kunnen wij daar het digitale proces op inrichten. Dat doe je niet in één keer. Het is een traject waarbij we op basis van inzichten de klantrelatie verstevigen.

API koppelingen

Het klantportaal dat wij voor je bouwen is met API's gekoppeld aan je interne systemen. We creëren zo weinig mogelijk nieuwe bronnen en sluiten naadloos aan op de bestaande.

Customer experience

Met een logisch, aantrekkelijk UX-design doet je klant heel intuïtief wat hij moet doen op je portaal. En daarmee scoort je merkbeleving weer bonuspunten.

Beheer & security

Techniek en privacy: we’ve got this covered. Voor al onze klanten samen hebben we miljoenen records in beheer. Niet voor niets zijn we ISO27001-gecertificeerd.

Bestelfunctie

Met de handige bestelfunctie voor b-to-b bedrijven kunnen je klanten 24/7 bestellen, op basis van reeds bestaande prijsafspraken, portfolio en leveringsvoorwaarden.

App ontwikkeling

Een app is een perfecte oplossing om je klanten en prospects nog beter te bedienen en te zorgen voor een optimale klantbelevenis.

Service

Wij vinden het belangrijk dat jouw portaal goed blijft draaien. Daarom zorgen we voor 24/7 bewaking, doen we continu updates en draaien we dagelijks back-ups. Ons servicedesk staat altijd voor je klaar.

Zo ontwikkelen we vertrouwde klantportalen

Om te begrijpen hoe TRES klantportalen ontwikkelt, kun je het beste een paar voorbeelden bekijken. We hebben een aardig track record met cases waar we best trots op zijn. Misschien herken je de problematiek en raak je enthousiast over onze oplossingen. Neem in dat geval contact op om te bespreken of we ook voor jou zo'n sterke business case mogen maken.

Cases

Deze organisaties blijven hun portaal doorontwikkelen

Spits
Allerspanninga
Technautic
SUSA 519X218

Goed om te weten