Kennissessie #5 - Van brand strategie naar online strategie
Bij TRES organiseren we regelmatig inhoudelijke kennissessies. We vinden het belangrijk om kennis te delen en te inspireren. Zo blijven we samen groeien. Tijdens deze sessies stippen we thema’s aan die actueel zijn en geven we tips die vaak direct toepasbaar zijn.
De (online) wereld verandert, er is een nieuwe generatie aan het roer en dat vraagt om een slimme, passende merkbeleving. Tijdens onze 5de kennissessie presenteerde Martin van der Meulen, managing partner bij TEAM, dé ingrediënten voor een stevig fundament om je unieke merkverhaal en positionering op een krachtige manier te vertalen naar een merkbeleving van deze tijd. Consultant bij TRES, Jan-Willem de Vries, maakte een doorvertaling naar een sterke online strategie. Hoe maak je de keuze tussen alle beschikbare online kanalen en hoe zorg je ervoor dat je brand ook online succesvol wordt? Regina Deinum, brand manager bij Nutricia, nam ons mee in de strategie en uitvoering van de online strategie bij Nutricia Export.
Martin van der Meulen, Managing Partner @ TEAM
Jan-Willem de Vries, Internetconsultant @ TRES
Regina Deinum, Brand Manager @ Nutricia
Dinsdag 28 juni 2016
Wil jij op de hoogte blijven van onze kennissessies? Laat dan je e-mailadres achter via onderstaand formulier.