Kennissessie #2 - Transitie
Bij TRES organiseren we regelmatig inhoudelijke kennissessies. We vinden het belangrijk om kennis te delen en te inspireren. Zo blijven we samen groeien. Tijdens deze sessies stippen we thema’s aan die actueel zijn en geven we tips die vaak direct toepasbaar zijn.
Het thema van deze kennissessie was ‘transitie’ en dat maakte deze kennissessie voor iedereen relevant - zo niet onmisbaar. Het digitale tijdperk heeft immers een revolutie veroorzaakt in het gedrag van consumenten.
Sommige organisaties vinden gemakkelijk hun weg. Anderen falen juist op alle fronten. Frank Booij, strateeg bij TRES, richtte zich tijdens de kennissessie op het grote verschil tussen organisaties en hoe zij hun doelgroep benaderen.
Trendwatcher Richard van Hooijdonk gaf aansluitend nieuwe inzichten, handvatten en tools om aangesloten te blijven bij nieuwe ontwikkelingen en pleitte ervoor om innovatie een vaste plek te geven in de organisatie.
Wil je op de hoogte gehouden worden van onze kennissessies? Laat dan hieronder je e-mailadres achter en ontvang een uitnodiging wanneer er weer een sessie op de planning staat!