No worries, wij zorgen ervoor dat je data veilig zijn
Als je klantportaal is gekoppeld aan je interne systemen, dan spreekt het voor zich dat veiligheid en stabiliteit cruciaal zijn. Maak je daarover geen zorgen. TRES is technisch eindverantwoordelijk, dus de veiligheid en performance van jouw portaal zijn ook voor ons belangrijk. Het bewijs? We hebben miljoenen klantrecords in beheer, een eigen hostingcluster en een ISO27001-certificaat.
We hosten je klantportaal het liefst in ons eigen hostingcluster. Een veilige omgeving waarin we continu back-ups draaien en software updaten. Daar hebben we 24/7 bewaking en monitoring. Je klanten merken niets van het onderhoud aan het hostingcluster, onderhoud aan onze infrastructuur doen we 's nachts. Betrouwbaarheid, performance en veiligheid staan bij ons voorop. Daarom hosten we bij voorkeur zelf. Wil je in je eigen omgeving hosten? Dan staan we daar uiteraard voor open.
Eigen hostingcluster
Periodiek gepland onderhoud
24/7 bewaking en monitoring
Eigen hosting is ook mogelijk
Bij de klantportalen die we bouwen, wordt een gigantische hoeveelheid data verwerkt. Dan is veiligheid natuurlijk een belangrijk punt van aandacht. TRES verwerkt miljoenen records van klanten van opdrachtgevers. En als we je vertellen dat we voor het ministerie van Justitie en Veiligheid het CJIB-portaal hebben ontwikkeld, dan begrijp je dat het wat betreft veiligheid wel goed zit bij ons. Tel daarbij onze ISO27001-certificering op en je kunt rustig slapen als wij je portaal in beheer hebben.
Als je weet wat je klanten willen, kunnen wij daar het digitale proces op inrichten. Dat doe je niet in één keer. Het is een traject waarbij we op basis van inzichten de klantrelatie verstevigen.
Het klantportaal dat wij voor je bouwen is met API's gekoppeld aan je interne systemen. We creëren zo weinig mogelijk nieuwe bronnen en sluiten naadloos aan op de bestaande.
Met een logisch, aantrekkelijk UX-design doet je klant heel intuïtief wat hij moet doen op je portaal. En daarmee scoort je merkbeleving weer bonuspunten.
Een klantportaal is nooit af. We beginnen met een minimum viable product en optimaliseren op basis van inzichten die we uit gebruikersdata halen.
Met de handige bestelfunctie voor b-to-b bedrijven kunnen je klanten 24/7 bestellen, op basis van reeds bestaande prijsafspraken, portfolio en leveringsvoorwaarden.
Een app is een perfecte oplossing om je klanten en prospects nog beter te bedienen en te zorgen voor een optimale klantbelevenis.
Wij vinden het belangrijk dat jouw portaal goed blijft draaien. Daarom zorgen we voor 24/7 bewaking, doen we continu updates en draaien we dagelijks back-ups. Ons servicedesk staat altijd voor je klaar.
Om te begrijpen hoe TRES klantportalen ontwikkelt, kun je het beste een paar voorbeelden bekijken. We hebben een aardig track record met cases waar we best trots op zijn. Misschien herken je de problematiek en raak je enthousiast over onze oplossingen. Neem in dat geval contact op om te bespreken of we ook voor jou zo'n sterke business case mogen maken.