Haal meer uit je bestaande contacten
Bestaande contacten binden, inspireren, activeren of informeren? Dan is e-mailmarketing een mooie toevoeging aan jouw digital marketingactiviteiten. E-mail is een direct medium, jouw campagne belandt direct in de mailbox van je doelgroep. Door gebruik te maken van de data uit jouw database en deze data te blijven verreiken, ben je in staat steeds persoonlijkere en relevantere campagnes te versturen. Door e-mailmarketing strategisch in te zetten en te blijven meten en optimaliseren, kan het een enorme meerwaarde bieden voor jouw organisatie.
Direct medium
Gebruik je database
Relevante campagnes versturen
Goed meetbaar
E-mailmarketing is voor vrijwel elke organisatie interessant. Hoe groot of klein je organisatie ook is en of je nou een B2C-, B2B-bedrijf, non-profitorganisatie of overheidsinstelling bent. Het is een krachtig kanaal om in contact te komen én te blijven met je doelgroep. Een kwalitatief goede database is daarbij belangrijk. Deze bevat veelal specifieke data over jouw contacten, waardoor je gemakkelijk gepersonaliseerde en gesegmenteerde campagnes verstuurt. Hiermee ben je relevant voor je doelgroep. Omdat opt-in veelal verplicht is, weet je zeker dat de geadresseerde zelf heeft aangegeven interesse te hebben in jouw e-mails.
Interessant voor elke organisatie
Database op orde
Personaliseren en segmenteren
Relatief lage kosten
Wij raden aan om te werken met een e-mailmarketing plan. Simpel gezegd bepaal je in dit plan wat jouw doel is van de inzet van e-mailmarketing, hoe je dit doel meetbaar maakt, welke campagnes je gaat draaien en wat de verzendfrequentie wordt. De voordelen van zo’n plan zijn dat het efficiënt werkt, je campagnes meetbaar zijn en er ruimte is voor optimalisatie en samenwerking met andere kanalen en campagnes. Heb je een plan gemaakt? Dan ga je aan de slag met de campagnes en het opmaken van je e-mails. Wij werken met Hellodialog. Een zeer gebruiksvriendelijke én Nederlandse e-mailmarketing tool.
Doel helder
Campagnes in kaart
Meetbaarheid op orde
Kruisbestuiving tussen kanalen
Dit kunnen we voor je betekenen op het gebied van digital marketing
Met een goed doordachte digital marketing strategie heb je een stevig houvast in je totale digitale marketingcommunicatie aanpak.
Met zoekmachine adverteren genereren we meer traffic, zichtbaarheid en/of conversies voor je website. Dit doen we via het kanaal wat het beste aansluit bij jouw doel en doelgroep.
De algoritmes van zoekmachines, zoals Google, worden steeds slimmer en kritischer. Zoekmachine optimalisatie is dan ook een continu proces waar een gedegen aanpak aan ten grondslag ligt.
Met de juiste marketing automation tools en systemen bouw je een website waarmee je op een slimme manier kwalitatieve leads genereert.
Niet meer verkeer binnenhalen, maar het verkeer op zo’n manier door je website leiden dat het eerder geneigd is te converteren. Dat regelen we met conversie optimalisatie.
Door je doelgroep langdurig te voeden met de juiste emotionele associaties, ontstaat er uiteindelijk een voorkeur voor jouw merk, dienst of product.
Hoe meer inzicht in data we hebben, hoe relevanter en gerichter we digital marketing kunnen inzetten. We zijn in staat je doelgroep te vinden, traffic te genereren en conversies te verhogen.