Kennissessie #6 - Hoe bouw je vandaag de dag een online brand in retail

Kennissessie 6 Online Brand In Retail Header

Bij TRES organiseren we regelmatig inhoudelijke kennissessies. We vinden het belangrijk om kennis te delen en te inspireren. Zo blijven we samen groeien. Tijdens deze sessies stippen we thema’s aan die actueel zijn en geven we tips die vaak direct toepasbaar zijn.

Online successen behalen in retail

Hoe bouw je vandaag de dag een online brand in retail? Een interessant vraagstuk wat we tijdens onze 6de kennissessie uitvoerig hebben besproken met ervaren sprekers. Jacco Oosterhof, directeur van Wijnvoordeel, weet als geen ander hoe dit in zijn werk gaat. Met scherpe prijzen, goede service en slimme e-commerce weet het bedrijf al jaren online groei en succes te behalen. Ook Berend Ziengs, eigenaar van De Schoenenfabriek, snapt welke uitdagingen er liggen voor een retailer in deze snel veranderende wereld. Vanuit een heldere visie en onuitputtelijke drive voor authenticiteit heeft hij bewuste keuzes gemaakt voor zijn prachtige winkels.  

Kennissessie takeaways

  • Succes ligt hem in eenvoud 
  • Wees niet angstig om keuzes te maken, leren is doen 
  • De klant is de baas, zorg voor een top klantenservice en zet in op ambassadeurs 
  • Innovatie is een must, je kunt niet achterblijven 
  • Zet gepersonaliseerde content in, begin klein en bouw dit uit 
  • Wees authentiek en heb lef

Sprekers

Jacco Oosterhof, Directeur @ Wijnvoordeel  
Berend Ziengs, Eigenaar @ De Schoenenfabriek   
Jan-Willem de Vries, Internetconsultant @ TRES  

Datum

Dinsdag 13 december 2016

Blijf op de hoogte

Wil jij op de hoogte blijven van onze kennissessies? Laat dan je e-mailadres achter via onderstaand formulier. 

Bekijk onze vorige edities