Is jouw organisatie 24/7 open voor klanten?

Sfeer2

Digitale topservice voor je klanten

Klanten worden veeleisender. Wat gisteren bijzonder was, is vandaag normaal. Succesvolle organisaties bouwen 24/7 online relaties met hun klanten en overtreffen daarbij verwachtingen. TRES ontwikkelt en versnelt jouw digitale business. We helpen jou met digitale toepassingen een hoger serviceniveau te bieden: de beste online ervaring voor jouw klant gekoppeld aan de beste efficiency voor jouw organisatie. 

Welkom bij TRES. We accelerate your business in a digital world.

Zo doen we dat

Denken, doen en verbeteren: dat is zo'n beetje de kern van de manier waarop we werken. Alleen verschilt de volgorde per traject.

Klantportalen

Als we een portaal ontwikkelen, beginnen we met bouwen. Vervolgens leren we van klanten en sturen we continu bij om ze beter te bedienen.

Websites

Websites ontwikkelen we in drie fasen: think, build en level-up. Vanuit een strategisch concept werken we aan design en optimaliseren deze.

Digital marketing

Doel en doelgroep moeten helder zijn voor we digital marketing inzetten. We gaan met je in gesprek, duiken in de data en stellen een plan op.

Werkwijze

Dedicated teams

Wat gebeurt er als je samen met een op elkaar ingespeeld team gaat bouwen? Dan ontstaan de beste oplossingen voor je business case. Werk je met TRES, dan krijg je een dedicated team.

 

Meet the team
Collegaswit2022b

Ons verhaal

  1. 1998

    1998 - drie vrienden één hobby

    Onder de naam VnV software bouwen ze statische websites en een calculatiesysteem voor een groot landelijk installatiebureau.

  2. 2000

    2000 - oplevering eerste grote website

    Als sc Heerenveen Champions League haalt, worden de drie compagnons gevraagd een website voor hen te maken. Het bedrijf wordt officieel ingeschreven en de naam verandert in TRES.

  3. 2005

    2005 - verhuizing Heerenveen

    Na een periode van vijf jaar boven een signingsbedrijf in Franeker, is het tijd om naar een plaats met meer bereik te verhuizen. Een verdieping in een pand aan de K.R. Poststraat wordt betrokken.

  4. 2008

    2008 - start digital marketing

    Waar de eerste jaren de nadruk vooral ligt op het realiseren van technische oplossingen, wordt vanaf 2008 fors geïnvesteerd in digital marketing. De propositie verschuift naar full service internetbureau.

  5. 2013

    2013 - eerste TRESfest

    Met de focus op full service dienstverlening groeit het aantal medewerkers. TRESfest wordt geïntroduceerd in de overtuiging dat plezier en goed samenwerken het verschil maken. Nog steeds vertrekt het team elk jaar een lang weekend naar de zon.

  6. 2014B

    2014 - TRENDSHIP

    In een wereld die continu verandert, is kennis delen samen groeien. Om relaties te inspireren over het digitaal domein wordt TRENDSHIP gelanceerd. Het event dat geïnitieerd was voor relaties groeit in 5 jaar uit tot het grootste business event van Noord-Nederland.

  7. 2015

    2015 - verhuizing naar De Opslach

    De ruimte op de K.R. Poststraat wordt te klein en de behoefte naar een open ruimte, waarin organischer samengewerkt kan worden, groeit. Aan de Opslach wordt een gloednieuw pand betrokken dat vernieuwend en compleet naar eigen idee wordt ingericht.

  8. 2016

    2016 - werken in multidisciplinaire teams

    De rol van digitaal wordt steeds strategischer in organisaties en daarmee ook de oplossingen van TRES. Om de digitale business van klanten te kunnen versnellen worden design, techniek en marketing samengebracht in vaste klantenteams.

  9. 2017

    2017 - DIA Award

    Het werk wordt beloond. Na eerdere “beste website van het jaar”-awards, wordt de website van het CJIB beoordeeld als het beste digitaal werk van het jaar. De jury bekroont met name de outside-in gedachte waarmee TRES steevast de eindgebruiker centraal stelt.

  10. 2018

    2018 - over op open source Umbraco

    TRES wordt meer en meer strategisch digital partner. Het bouwen van de digitale business van klanten krijgt alle aandacht. Het ontwikkelen van een eigen CMS leidt af. Hiervan wordt afscheid genomen en er wordt vol ingezet op het open source Umbraco CMS.

  11. 2019

    2019 - ISO gecertificeerd

    In een wereld die steeds meer verbonden is, zijn veiligheid en privacy cruciaal. TRES is be-wust van haar rol als verwerker van grote hoeveelheden gevoelige data. Een gecertificeerd informatiebeveiligingsbeleid en security by design is dan ook onontbeerlijk.

  12. 2020

    2020 - digitalisering klantprocessen

    De digitale mogelijkheden worden steeds breder. Full service is niet meer geloofwaardig. Er wordt gespecialiseerd in het digitaliseren van klantprocessen, wat zich vertaalt in het (door)ontwikkelen van websites en klantportalen.

No partner, no glory

In onze business zijn partners essentieel om optimale service te kunnen leveren. TRES is gecertificeerd partner van belangrijke digitale partijen zoals Google, Microsoft en SharpSpring. En we zijn lid van toonaangevende brancheverenigingen waaronder Dutch Digital Agencies.

Umbraco
Google
Hellodialog
Microsoft
Semrush
Sslogo 1