Een app als aanvulling op je bestaande webomgeving? Slimme zet!

Hybride Apps Zw

App ontwikkeling

Een app is een perfecte oplossing om je klanten en prospects nog beter te bedienen en te zorgen voor een optimale klantbelevenis. Er zijn verschillende manieren om een app te ontwikkelen. De drie meest voorkomende apps zijn native apps, progressive web apps en hybride apps. De verschillen tussen die apps lees je in ons artikel over de voordelen van hybride apps.

  • 24/7 beschikbaar voor je klanten

  • Optimale user experience

  • Boost voor je online business

Wat is een hybride app?

Een hybride app download je in de App Store of de Google Play Store. Hierdoor kun je gebruikmaken van alle functionaliteiten die je device biedt. Denk aan inloggen met een vingerafdruk of een notificatie sturen aan de hand van locatiegegevens. Bij een hybride app kun je de broncode en programmeertaal van je website gebruiken als basis voor zowel de Android- als de iOS-app. Een webcode die werkt als tussenlaag communiceert vervolgens met de functionaliteiten van de betreffende device. Hierdoor hoef je niet naast je klantportaal nog twee aparte apps te ontwikkelen. 

  • Relatief eenvoudig ontwikkelproces

  • Relatief goedkoop

  • Device-functionaliteiten benutten

  • Lage gebruikersdrempel

  • Beschikbaar voor iOS & Android

Hybride Apps Ab Vakwerk
Klantportaal Bedrijfsfitness Nederland

Waarom TRES kiest voor hybride apps

Omdat een klantportaal continu doorontwikkeld wordt, is een hybride app ideaal. Je hoeft elke functionaliteit maar één keer te programmeren, waarna je deze naar verschillende devices kunt uitrollen. Zo hoef je niet eerst in een aantal sprints aan de webportal te werken om vervolgens in een aantal sprints de nieuwe functies ook aan de app toe te voegen. Met een single code base (één broncode) bevorder je het ‘continuous delivery’-proces, kun je optimaal doorontwikkelen en maak je je klanten relatief eenvoudig blij met nieuwe functies.

Bij TRES denken we graag met je mee met bij het realiseren van een hybride app die precies doet wat hij voor jouw business moet doen. 

Dit regelen we nog meer voor je

Klantprocessen digitaliseren

Als je weet wat je klanten willen, kunnen wij daar het digitale proces op inrichten. Dat doe je niet in één keer. Het is een traject waarbij we op basis van inzichten de klantrelatie verstevigen.

Customer experience

Met een logisch, aantrekkelijk UX-design doet je klant heel intuïtief wat hij moet doen op je portaal. En daarmee scoort je merkbeleving weer bonuspunten.

Beheer & security

Techniek en privacy: we’ve got this covered. Voor al onze klanten samen hebben we miljoenen records in beheer. Niet voor niets zijn we ISO27001-gecertificeerd.

Doorontwikkeling

Een klantportaal is nooit af. We beginnen met een minimum viable product en optimaliseren op basis van inzichten die we uit gebruikersdata halen.

Bestelfunctie

Met de handige bestelfunctie voor b-to-b bedrijven kunnen je klanten 24/7 bestellen, op basis van reeds bestaande prijsafspraken, portfolio en leveringsvoorwaarden.

API koppelingen

Een klantportaal dat we bouwen is API-driven. Dat betekent dat je portaal altijd gekoppeld is aan je interne systemen.

Service

Wij vinden het belangrijk dat jouw portaal goed blijft draaien. Daarom zorgen we voor 24/7 bewaking, doen we continu updates en draaien we dagelijks back-ups. Ons servicedesk staat altijd voor je klaar.

Zo ontwikkelen we vertrouwde klantportalen

Om te begrijpen hoe TRES klantportalen ontwikkelt, kun je het beste een paar voorbeelden bekijken. We hebben een aardig track record met cases waar we best trots op zijn. Misschien herken je de problematiek en raak je enthousiast over onze oplossingen. Neem in dat geval contact op om te bespreken of we ook voor jou zo'n sterke business case mogen maken.

Cases

Klanten van deze organisaties komen graag op onze portalen

ESKA
Logo STERTIL FC RGB72
Abvakwerk
SUSA 519X218

Meer weten?

Goed om te weten