Kennissessie #16: Optimale digitale processen

Bij TRES organiseren we regelmatig inhoudelijke kennissessies. We vinden het belangrijk om kennis te delen en te inspireren. Zo blijven we samen groeien. Tijdens deze sessies stippen we thema’s aan die actueel zijn en geven we tips die vaak direct toepasbaar zijn. Deze 16e editie organiseerden we samen met Mannen van Waarde, logistieke procesverbeteraars. Het thema stond volledig in het teken van digitalisering: optimale digitale processen.

Bedien je klant van morgen

Innoveer mee door processen te digitaliseren; bied je klanten waarde en werk efficiënter! Heb jij inzicht in je systemen, processen en optimalisatiemogelijkheden in de samenwerking met leveranciers, eindgebruikers of verschillende afdelingen en vestigingen binnen de organisatie? De digitalisatie mogelijkheden zijn onbeperkt, maar niet altijd eenvoudig te bereiken. Want waar begin je?

Hoe zet je de eerste stappen richting digitalisering? Waar ligt de (klant)behoefte? Welke processen kun je gemakkelijk optimaliseren? Hoe vertaal je dit door naar een digitale oplossing? Daar gaven Harmen (TRES) en Tom (Mannen van Waarde) antwoord op tijdens deze kennissessie.

Terugkijken?

Normaal gesproken houden wij onze kennissessies op kantoor, wel zo persoonlijk. Maar wegens de coronamaatregelen werd het een online webinar. Extra voordeel is dat je de gehele sessie terug kunt kijken! Dus, wil jij je processen optimaal digitaliseren maar weet je niet zo goed hoe? Bekijk dan de kennissessie ‘Optimale digitale processen’ terug.  

Kijk het webinar hier terug

Case: Eekhoorn Dutch Furniture

Leren door te doen, daar weten ze bij Eekhoorn Dutch Furniture, voorloper in digitalisering in de logistieke industrie, alles van. Door te innoveren heeft het bedrijf succesvol processen gedigitaliseerd en zo de concurrentie ver achter zich gelaten. Hun merken WOOOD, BePureHome en vtwonen worden in meer dan 50 landen en via 1500 verkooppunten over de hele wereld verkocht. Emiel van Beek deelde tijdens de sessie hun digitale strategie, best practices en lessons learned. 

Eekhoorn Sfeerbeeld (13)

Sprekers

Harmen Visser

Commercieel directeur @TRES
De klant staat centraal in al je processen

Tom Poppema

Mede-eigenaar @ Mannen van Waarde
Het is een proces als iets uit meer dan 1 stap bestaat

Emiel van Beek

Accountmanager @ Eekhoorn Dutch Furniture
Wij zijn door IT uitgegroeid tot marktleider

Blijf op de hoogte

Wil jij op de hoogte blijven van onze kennissessies? Laat dan je e-mailadres achter via onderstaand formulier. 

Bekijk onze vorige edities