Kennissessie #8 - Marketing automation

Bij TRES organiseren we regelmatig inhoudelijke kennissessies. We vinden het belangrijk om kennis te delen en te inspireren. Zo blijven we samen groeien. Tijdens deze sessies stippen we thema’s aan die actueel zijn en geven we tips die vaak direct toepasbaar zijn.

Relevant zijn in de gehele customer journey

Een persoonlijke benadering en relevant zijn in de gehele customer journey? Dat kan met marketing automation. Niet alleen interessant om bestaande klanten aan je te binden, maar ook om nieuwe klanten mee te werven. De 8ste TRES kennissessie zoomde in op het thema ‘Marketing automation’, waarbij een flink stuk theorie werd afgewisseld met mooie praktijkcases.

Kennissessie takeaways

  • Buyer persona’s zijn de kern van je marketing automation strategie
  • Breng je lead scoring model in kaart
  • Breng de buyer journey in kaart en haak hierop in
  • Deel relevante en waardevolle content voor jouw buyer persona’s
  • Zorg dat je communicatie gepersonaliseerd is

Sprekers

Marijn de Boer, Digital Marketeer @ TRES 
Jeroen Bouwmeester, SR. Business Consultant @ GX Software

Datum

Dinsdag 19 september 2017

Blijf op de hoogte

Wil jij op de hoogte blijven van onze kennissessies? Laat dan je e-mailadres achter via onderstaand formulier. 

Bekijk onze vorige edities