Bij een optimale customer experience komt het aan op details
Elke organisatie wil customer-centric zijn. Toch zijn de meeste klanten niet of niet helemaal tevreden over hun relatie met een organisatie. Niet zo vreemd, want het kost veel tijd en energie om te bouwen aan een optimale customer experience. Elk touchpoint in de klantreis moet kloppen. Alleen dan krijg je tevreden, betrokken en loyale klanten. En dat levert altijd voordeel op.
Als je een klantreis inricht, moet je weten hoe je klant het liefste reist. Daarom besteden we veel aandacht aan klantfeedback. Deze essentiële informatie verzamelen we via verschillende kanalen. Via deze omnichannel-benadering leren we waar de knelpunten zitten in de customer journey en lossen deze op. Dit is een doorlopend proces, want elke dag leren we weer iets nieuws over je klant.
Als een klant op je portaal komt, moet alles kloppen. Van een aantrekkelijke look & feel tot intuïtieve navigatie, van informatie-architectuur tot merkbeleving. Wil je een optimale customer experience, dan komt het aan op details. Veel van die details ontdek je pas als je eenmaal aan het bouwen bent. Daarom zijn we van mening dat je het beste in kleine stappen vooruit kunt gaan. Eerst doen, dan denken. We doen dit met alle klantportalen en het werkt altijd.
Als je weet wat je klanten willen, kunnen wij daar het digitale proces op inrichten. Dat doe je niet in één keer. Het is een traject waarbij we op basis van inzichten de klantrelatie verstevigen.
Het klantportaal dat wij voor je bouwen is met API's gekoppeld aan je interne systemen. We creëren zo weinig mogelijk nieuwe bronnen en sluiten naadloos aan op de bestaande.
Techniek en privacy: we’ve got this covered. Voor al onze klanten samen hebben we miljoenen records in beheer. Niet voor niets zijn we ISO27001-gecertificeerd.
Een klantportaal is nooit af. We beginnen met een minimum viable product en optimaliseren op basis van inzichten die we uit gebruikersdata halen.
Met de handige bestelfunctie voor b-to-b bedrijven kunnen je klanten 24/7 bestellen, op basis van reeds bestaande prijsafspraken, portfolio en leveringsvoorwaarden.
Een app is een perfecte oplossing om je klanten en prospects nog beter te bedienen en te zorgen voor een optimale klantbelevenis.
Wij vinden het belangrijk dat jouw portaal goed blijft draaien. Daarom zorgen we voor 24/7 bewaking, doen we continu updates en draaien we dagelijks back-ups. Ons servicedesk staat altijd voor je klaar.
Om te begrijpen hoe TRES klantportalen ontwikkelt, kun je het beste een paar voorbeelden bekijken. We hebben een aardig track record met cases waar we best trots op zijn. Misschien herken je de problematiek en raak je enthousiast over onze oplossingen. Neem in dat geval contact op om te bespreken of we ook voor jou zo'n sterke business case mogen maken.