Sitebezoekers worden leads, leads worden klanten
Wanneer je investeert in je website, wil je resultaat zien. Leads, sales en een hogere ROI kunnen hierin belangrijke graadmeters zijn. Wanneer je weet wie je websitebezoeker is, kun je hem beter bedienen met relevante en gepersonaliseerde content. Wordt er een contactmoment gerealiseerd? Dan neemt sales het over. Kortom; door slim gebruik te maken van de mogelijkheden binnen marketing automation komen marketing en sales bij elkaar.
Optimaal rendement
Relevante content aanbieden
Leads genereren
Sales stimuleren
ROI vergroten
Een veelzijdige en gebruiksvriendelijke marketing automation oplossing hebben we gevonden in SharpSpring. Hiermee leer je op een efficiënte manier je websitebezoekers kennen. De software heeft ongekend veel features die je helpen om beter inzicht te krijgen in je prospects, leads en klanten. Met die inzichten kun je heel gericht, relevant en op het juiste moment communiceren.
Veelzijdig platform
Inzichtelijke monitoring
Tools voor standaardisatie
Form builders
Workflows inrichten
Met VisitorID van SharpSpring kom je meer te weten over je websitebezoekers. Met deze feature zijn de leads in je funnel goed te kwalificeren op de mate van salespotentie. Met slimme opties kun je heel gericht je leads bedienen, zodat je geen kostbare tijd verliest aan commercieel minder interessante leads. De communicatie in je funnel is relevant en perfect getimed. Is de lead interessant genoeg? Dan wordt deze doorgezet van marketing naar sales.
Inzicht in sitebezoekers
Leads kwalificeren en bedienen
Communicatie op basis van gedrag
Automatisch doorzetten naar sales
Grotere kans op conversie
Dit kunnen we voor je betekenen op het gebied van digital marketing
Met een goed doordachte digital marketing strategie heb je een stevig houvast in je totale digitale marketingcommunicatie aanpak.
Met zoekmachine adverteren genereren we meer traffic, zichtbaarheid en/of conversies voor je website. Dit doen we via het kanaal wat het beste aansluit bij jouw doel en doelgroep.
De algoritmes van zoekmachines, zoals Google, worden steeds slimmer en kritischer. Zoekmachine optimalisatie is dan ook een continu proces waar een gedegen aanpak aan ten grondslag ligt.
Niet meer verkeer binnenhalen, maar het verkeer op zo’n manier door je website leiden dat het eerder geneigd is te converteren. Dat regelen we met conversie optimalisatie.
Door e-mailmarketing strategisch in te zetten en te blijven meten en optimaliseren, kan het een enorme meerwaarde bieden voor jouw organisatie.
Door je doelgroep langdurig te voeden met de juiste emotionele associaties, ontstaat er uiteindelijk een voorkeur voor jouw merk, dienst of product.
Hoe meer inzicht in data we hebben, hoe relevanter en gerichter we digital marketing kunnen inzetten. We zijn in staat je doelgroep te vinden, traffic te genereren en conversies te verhogen.