Sitebezoekers worden leads, leads worden klanten

Sfeer6

Marketing automation

Wanneer je investeert in je website, wil je resultaat zien. Leads, sales en een hogere ROI kunnen hierin belangrijke graadmeters zijn. Wanneer je weet wie je websitebezoeker is, kun je hem beter bedienen met relevante en gepersonaliseerde content. Wordt er een contactmoment gerealiseerd? Dan neemt sales het over. Kortom; door slim gebruik te maken van de mogelijkheden binnen marketing automation komen marketing en sales bij elkaar.

 

  • Optimaal rendement

  • Relevante content aanbieden

  • Leads genereren 

  • Sales stimuleren

  • ROI vergroten

Marketing automation met SharpSpring

Een veelzijdige en gebruiksvriendelijke marketing automation oplossing hebben we gevonden in SharpSpring. Hiermee leer je op een efficiënte manier je websitebezoekers kennen. De software heeft ongekend veel features die je helpen om beter inzicht te krijgen in je prospects, leads en klanten. Met die inzichten kun je heel gericht, relevant en op het juiste moment communiceren.

  • Veelzijdig platform

  • Inzichtelijke monitoring

  • Tools voor standaardisatie

  • Form builders

  • Workflows inrichten

Sharpspring
Sharpspring Marketing Automation Marketing Automation Met Sharpspring Mockup
Tres Reportage 7Web

Wisselwerking tussen marketing en sales

Met VisitorID van SharpSpring kom je meer te weten over je websitebezoekers. Met deze feature zijn de leads in je funnel goed te kwalificeren op de mate van salespotentie. Met slimme opties kun je heel gericht je leads bedienen, zodat je geen kostbare tijd verliest aan commercieel minder interessante leads. De communicatie in je funnel is relevant en perfect getimed. Is de lead interessant genoeg? Dan wordt deze doorgezet van marketing naar sales.

  • Inzicht in sitebezoekers

  • Leads kwalificeren en bedienen

  • Communicatie op basis van gedrag

  • Automatisch doorzetten naar sales

  • Grotere kans op conversie

Wat komt er nog meer bij kijken?

Dit kunnen we voor je betekenen op het gebied van digital marketing

Digital marketing strategie

Met een goed doordachte digital marketing strategie heb je een stevig houvast in je totale digitale marketingcommunicatie aanpak.

Zoekmachine adverteren

Met zoekmachine adverteren genereren we meer traffic, zichtbaarheid en/of conversies voor je website. Dit doen we via het kanaal wat het beste aansluit bij jouw doel en doelgroep.

Zoekmachine optimalisatie

De algoritmes van zoekmachines, zoals Google, worden steeds slimmer en kritischer. Zoekmachine optimalisatie is dan ook een continu proces waar een gedegen aanpak aan ten grondslag ligt.

Conversie optimalisatie

Niet meer verkeer binnenhalen, maar het verkeer op zo’n manier door je website leiden dat het eerder geneigd is te converteren. Dat regelen we met conversie optimalisatie.

E-mailmarketing

Door e-mailmarketing strategisch in te zetten en te blijven meten en optimaliseren, kan het een enorme meerwaarde bieden voor jouw organisatie.

Digital branding

Door je doelgroep langdurig te voeden met de juiste emotionele associaties, ontstaat er uiteindelijk een voorkeur voor jouw merk, dienst of product.

Zo zetten we digital marketing in

Hoe meer inzicht in data we hebben, hoe relevanter en gerichter we digital marketing kunnen inzetten. We zijn in staat je doelgroep te vinden, traffic te genereren en conversies te verhogen.

Digital marketing

Voor deze klanten zetten we marketing automation in

NRG
Buckaroo
Fritom Corporate logo
Groningen Airport Eelde Logo

Meer weten?

Sebastiaan Hulshof

Sebastiaan Hulshof

Teamlead digital marketing
sebastiaanhulshof@tres.nl +31 (6) 55 22 00 09 Neem contact op

Goed om te weten