Kennissessie #14 - De do's en don'ts van e-mailmarketing

Bij TRES organiseren we regelmatig inhoudelijke kennissessies. We vinden het belangrijk om kennis te delen en te inspireren. Zo blijven we samen groeien. Tijdens deze sessies stippen we thema’s aan die actueel zijn en geven we tips die vaak direct toepasbaar zijn.

Zo zet je e-mailmarketing in

E-mailmarketing is een zeer effectieve vorm van marketing. Het zorgt voor meer bezoekers op je website en je bent snel ‘top of mind’ wanneer je het goed inzet. Hoe pak je dit aan en hoe val je op in een overvolle inbox? Op deze vragen hebben Uko van der Meulen en Martijn Berns antwoord gegeven tijdens onze 14de kennissessie ‘De do’s en don’ts van e-mailmarketing’. 

Kennissessie takeaways

  • Maak een e-mailmarketingplan en werk aan de hand van een jaarplanning
  • Bepaal je doel en maak dit meetbaar
  • Zorg voor een kwalitatieve database
  • Segmenteer op activiteit en zorg dat je e-mails in de inbox komen
  • Zet een welkomstcampagne in, doe A/B tests, verrijk je data en personaliseer

Sprekers

Uko van der Meulen, Consultant @ TRES

Martijn Berns, Managing partner @ Hellodialog

Datum

Dinsdag 5 november 2019

Blijf op de hoogte

Wil jij op de hoogte blijven van onze kennissessies? Laat dan je e-mailadres achter via onderstaand formulier. 

Bekijk onze vorige edities