Als we een klantportaal voor je ontwikkelen, dan doen we dat ook echt samen. Dat betekent dat je méér krijgt dan een 24/7 servicesdesk. Je krijgt een vast multidisciplinair team voor wie jouw portaal ook hun kindje is. Het zijn gedreven specialisten die maar één ding willen: dat er een klantportaal staat waar jouw klanten zich helemaal thuis voelen. Zie het als een winnend Formule 1-team waarin ieder teamlid gefocust is op zijn eigen taak, maar samen één doel nastreeft: die auto als eerste over de finishlijn krijgen.
Je portaal krijgt continu updates. We werken met de beste software in de markt en updaten deze als het nodig is. Zaken als uptime, security issues en bugs hebben we volledig in het vizier. Waarschijnlijk hebben we deze al opgelost nog voordat jij ze constateert. Dat is het voordeel van een dedicated serviceteam: we zitten er bovenop. Verder draaien we dagelijks back-ups zodat je content en data nooit verloren gaan.
Hosting doen we zelf in ons eigen cluster. Dit heeft onze voorkeur want we zijn technisch eindverantwoordelijk voor jouw portaal. We hebben een omgeving met 24/7 bewaking en monitoring. We gebruiken hierbij monitoring tools zoals Zabbix en Kibana. Heb je zelf een hostingomgeving, dan kunnen we samen bepalen welke omgeving het beste past bij jouw weboplossing.
Om te begrijpen hoe TRES klantportalen ontwikkelt, kun je het beste een paar voorbeelden bekijken. We hebben een aardig track record met cases waar we best trots op zijn. Misschien herken je de problematiek en raak je enthousiast over onze oplossingen. Neem in dat geval contact op om te bespreken of we ook voor jou zo'n sterke business case mogen maken.