Tegenwoordig leven we online, jouw doelgroep waarschijnlijk ook
Zoekmachine adverteren, SEA, is een relatief snelle manier om jouw merk, dienst of product onder de aandacht te brengen bij mensen die al actief op zoek zijn naar- of raakvlakken hebben met jouw aanbod. Bovendien kan je er een groot bereik mee genereren voor jouw merk. Met onze ruime ervaring zijn we in staat met je mee te denken, een plan op te stellen en deze tevens uit te voeren.
Resultaat op korte termijn
Relevant verkeer
Groot bereik
Meedenken, plan opstellen, uitvoeren
Middels zoekmachine adverteren zijn we in staat meer traffic, zichtbaarheid en/of conversies voor je website te genereren. We trekken de juiste bezoeker naar je website, via het kanaal wat het beste aansluit bij jouw doel en doelgroep. Het is tevens dé manier om bezoekers van jouw website opnieuw te bereiken middels remarketing. Onder SEA worden niet alleen zoekcampagnes verstaan. Ook video-, display- en shopping campagnes vallen hieronder.
Traffic, zichtbaarheid en conversie
Zoekcampagnes
Shopping, display en YouTube advertising
Remarketing
Om jouw marketingeuro goed te spenderen, stellen we vooraf een plan op. Dit doen we aan de hand van een zoekwoordonderzoek, KPI’s en een doelgroep analyse. Onze experts leggen jaarlijks examens af in alle onderdelen van het Google Ads Partnerprogramma, zoals: Google Ads, Google Shopping, display advertising en video advertising. Hiermee zijn we Google Partner gecertificeerd.
Budget goed besteden
Gecertificeerd
Alle onderdelen van Google Ads
Ervaring met Bing Ads
Dit kunnen we voor je betekenen op het gebied van digital marketing
Met een goed doordachte digital marketing strategie heb je een stevig houvast in je totale digitale marketingcommunicatie aanpak.
De algoritmes van zoekmachines, zoals Google, worden steeds slimmer en kritischer. Zoekmachine optimalisatie is dan ook een continu proces waar een gedegen aanpak aan ten grondslag ligt.
Met de juiste marketing automation tools en systemen bouw je een website waarmee je op een slimme manier kwalitatieve leads genereert.
Niet meer verkeer binnenhalen, maar het verkeer op zo’n manier door je website leiden dat het eerder geneigd is te converteren. Dat regelen we met conversie optimalisatie.
Door e-mailmarketing strategisch in te zetten en te blijven meten en optimaliseren, kan het een enorme meerwaarde bieden voor jouw organisatie.
Door je doelgroep langdurig te voeden met de juiste emotionele associaties, ontstaat er uiteindelijk een voorkeur voor jouw merk, dienst of product.
Hoe meer inzicht in data we hebben, hoe relevanter en gerichter we digital marketing kunnen inzetten. We zijn in staat je doelgroep te vinden, traffic te genereren en conversies te verhogen.