Kennissessie #18: Klantportalen - denk groot, begin klein en leer snel

Bij TRES organiseren we regelmatig inhoudelijke kennissessies. We vinden het belangrijk om kennis te delen en te inspireren. Zo blijven we samen groeien. Tijdens deze sessies stippen we thema’s aan die actueel zijn en geven we tips die vaak direct toepasbaar zijn. Deze 18e sessie, op donderdag 28 oktober, staat in het teken van de ontwikkeling van je klantportaal.

 

Van minimum viable product tot data driven klantportaal

 

Een nieuw klantportaal volledig ontwikkelen op basis van een vooraf uitgekauwde strategie, is niet meer van deze tijd. Leren terwijl je bezig bent is dat wel: denk groot, begin klein en leer snel.

Onze 18e kennissessie staat volledig in het teken van de ontwikkeling van je klantportaal. Aan de hand van voorbeeldcases laten we zien hoe je leert van een minimum viable product: de eerste versie van je klantportaal waarmee je met minimale middelen maximale waarde biedt aan je klanten.

Hoe benut je een minimum viable product voor de ontwikkeling van een data driven klantportaal? En wat is het effect van een klantportaal op de bedrijfsontwikkeling? Onze tafelgasten beantwoorden al jouw vragen tijdens deze Q&A kennissessie.

Programma


14.00: Opening - waarom een klantportaal?
14.05: Van minimum viable product tot data driven klantportaal
14.40: Verdieping: effect van een klantportaal op de bedrijfsontwikkeling
15.05: Wat verder ter tafel komt & afsluiting

Tafelgasten Q&A

Wendy Laumen

Manager ICT @ SUSA
Wat doe je als bepaalde werkprocessen vrij ingewikkeld zijn? Precies, je maakt ze simpeler! Wendy vond de oplossing voor studentenuitzendbureau SUSA in een intuïtief portaal waar studenten zelf alles kunnen regelen. Wat het de organisatie heeft opgeleverd? Wendy kan je daar alles over vertellen!

Folkwin Holtrop

Key Account Manager @ Stertil
Folkwin zette een klantportaal in om de klanten van Stertil 24/7 service te bieden. Waar begin je en hoe bepaal je welke processen je gaat digitaliseren? Folkwin vertelt over het proces die zij zijn doorlopen en wat de opbrengsten zijn voor de organisatie.

Rob Polinder

Manager Marketing & Recruitment @ AB Vakwerk
Rob ziet het digitale platform van AB Vakwerk als de start om werk makkelijker, sneller en beter te organiseren. De eerste stap was het faciliteren van de primaire zaken. Nu medewerkers en klanten het portaal intensief gebruiken, worden de functionaliteiten uitgebreid. Hoe dit proces verloopt? Rob praat je bij!

Harmen Visser

Commercieel directeur @ TRES
Wil je er 24/7 digitaal zijn voor je klanten, dan heb je een intuïtief klantportaal nodig. Een plek waar ze zelf hun zaken kunnen regelen en waarmee jij tegelijkertijd je klantprocessen efficiënter maakt. Maar hoe pak je dat aan? Nou, heel simpel... gewoon Harmen even bellen!

Remy Gieling

Host / Dagvoorzitter
Remy heeft de mooie rol om onze gasten te bevragen. Remy spreekt dagelijks met de aanjagers van verandering en weet als geen ander wat de kansen en valkuilen zijn van toekomstige technologieën. Met zijn energie en humor maakt hij ingewikkelde theorie voor iedereen begrijpelijk.

Direct aanmelden

Bekijk onze vorige edities