Kennissessie #19: Vraaggestuurd acteren op de veranderende wereld

Lucaskemper Tres Kennissessie 24 05 HR 1

Bij TRES organiseren we regelmatig inhoudelijke kennissessies. We vinden het belangrijk om kennis te delen en te inspireren. Zo blijven we samen groeien. Tijdens deze sessies stippen we thema’s aan die actueel zijn en geven we tips die vaak direct toepasbaar zijn. De 19e sessie van 24 mei 2022 stond in het teken van vraaggestuurd acteren op de veranderende wereld.

Bekijk de aftermovie
Accepteer marketingcookies om de video te bekijken

Van aanbodgericht naar vraaggestuurd

De wereld verandert continu en dit maakt steeds meer impact op organisaties. Dit betekent dat je constant moet veranderen en verbeteren. Alleen dan zal je in de nieuwe omstandigheden succesvol blijven. Wie strategisch wendbaar is, kan eerder op veranderingen anticiperen. Natuurlijk, een nationale lockdown valt lastig te voorspellen. Maar wat dit doet met het gedrag van de eindgebruiker is op basis van data wel inzichtelijk te maken. Digital marketing kan je helpen nieuwe behoeftes eerder te detecteren en herkennen. Én geeft je daarmee handvatten daar op in te spelen.

Hoe richt je bedrijfsprocessen in om vraaggestuurd te kunnen acteren op de veranderende wereld? En hoe kan digital marketing daar in bijdragen? Dit en meer zie je terug in de 19e kennissessie van dinsdag 24 mei 2022.

Tafelgasten

Reinder Beuving
Reinder Beuving
Directeur Bedrijfsvoering
Fritom

Hoe ga je om met een doelgroep die vooroploopt qua gebruik van nieuwe social media platforms? En hoe zorg je ervoor dat je ze goed kunt blijven bereiken, ondanks veranderingen van buitenaf? Christa kan je daar alles over vertellen!

Christa Hemelaar
Christa Hemelaar
Senior Digital Marketeer
SUSA

Hoe ga je om met een doelgroep die vooroploopt qua gebruik van nieuwe social media platforms? En hoe zorg je ervoor dat je ze goed kunt blijven bereiken, ondanks veranderingen van buitenaf? Christa kan je daar alles over vertellen!

Sebastiaan Hulshof
Sebastiaan Hulshof
Digital Marketing Strateeg
TRES

Sebastiaan weet alles van online succes. Op basis van data, ervaring en inzicht bepaalt hij welke acties nodig zijn voor een optimale online aansluiting bij je gebruiker.

Lucaskemper Tres Kennissessie 24 05 HR 62
Karin de Boer
Consultant
TRES

Karin bepaalt samen met onze opdrachtgevers waar de prioriteiten liggen. Tevens adviseert ze over de mogelijkheden op het gebied van digital marketing. Altijd geredeneerd vanuit de klantbehoefte en met focus op groei.

Harmen Visser
Harmen Visser
Commercieel directeur
TRES

Ken je TRES? Grote kans dat je dan ook Harmen kent. Tijdens deze kennissessie heeft hij de mooie rol om onze gasten te bevragen.