No worries, wij zorgen ervoor dat je data veilig zijn

Sfeer7

Beheer & security

Als je klantportaal is gekoppeld aan je interne systemen, dan spreekt het voor zich dat veiligheid en stabiliteit cruciaal zijn. Maak je daarover geen zorgen. TRES is technisch eindverantwoordelijk, dus de veiligheid en performance van jouw portaal zijn ook voor ons belangrijk. Het bewijs? We hebben miljoenen klantrecords in beheer, een eigen hostingcluster en een ISO27001-certificaat.

  • TRES is technisch eindverantwoordelijk
  • Veiligheid en stabiliteit ook voor ons belangrijk
  • Miljoenen klantrecords in beheer
  • Eigen hostingcenter
  • ISO27001

Hosting

We hosten je klantportaal het liefst in ons eigen hostingcluster. Een veilige omgeving waarin we continu back-ups draaien en software updaten. Daar hebben we 24/7 bewaking en monitoring. Je klanten merken niets van het onderhoud aan het hostingcluster, onderhoud aan onze infrastructuur doen we 's nachts. Betrouwbaarheid, performance en veiligheid staan bij ons voorop. Daarom hosten we bij voorkeur zelf. Wil je in je eigen omgeving hosten? Dan staan we daar uiteraard voor open. 

  • Eigen hostingcluster

  • Periodiek gepland onderhoud

  • 24/7 bewaking en monitoring

  • Eigen hosting is ook mogelijk

Tres Reportage 11Web
Iso

Veiligheid

Bij de klantportalen die we bouwen, wordt een gigantische hoeveelheid data verwerkt. Dan is veiligheid natuurlijk een belangrijk punt van aandacht. TRES verwerkt miljoenen records van klanten van opdrachtgevers. En als we je vertellen dat we voor het ministerie van Justitie en Veiligheid het CJIB-portaal hebben ontwikkeld, dan begrijp je dat het wat betreft veiligheid wel goed zit bij ons. Tel daarbij onze ISO27001-certificering op en je kunt rustig slapen als wij je portaal in beheer hebben.

  • Gigantische hoeveelheden data verwerken
  • Veiligheid is business critical voor TRES
  • We verwerken miljoenen klantgegevens
  • Ministerie van Justitie en Veiligheid is een klant
  • ISO27001-gecertificeerd

Dit regelen we voor je

Klantprocessen digitaliseren

Als je weet wat je klanten willen, kunnen wij daar het digitale proces op inrichten. Dat doe je niet in één keer. Het is een traject waarbij we op basis van inzichten de klantrelatie verstevigen.

API koppelingen

Het klantportaal dat wij voor je bouwen is met API's gekoppeld aan je interne systemen. We creëren zo weinig mogelijk nieuwe bronnen en sluiten naadloos aan op de bestaande.

Customer experience

Met een logisch, aantrekkelijk UX-design doet je klant heel intuïtief wat hij moet doen op je portaal. En daarmee scoort je merkbeleving weer bonuspunten.

Doorontwikkeling

Een klantportaal is nooit af. We beginnen met een minimum viable product en optimaliseren op basis van inzichten die we uit gebruikersdata halen.

Bestelfunctie

Met de handige bestelfunctie voor b-to-b bedrijven kunnen je klanten 24/7 bestellen, op basis van reeds bestaande prijsafspraken, portfolio en leveringsvoorwaarden.

App ontwikkeling

Een app is een perfecte oplossing om je klanten en prospects nog beter te bedienen en te zorgen voor een optimale klantbelevenis.

Service

Wij vinden het belangrijk dat jouw portaal goed blijft draaien. Daarom zorgen we voor 24/7 bewaking, doen we continu updates en draaien we dagelijks back-ups. Ons servicedesk staat altijd voor je klaar.

Zo ontwikkelen we vertrouwde klantportalen

Om te begrijpen hoe TRES klantportalen ontwikkelt, kun je het beste een paar voorbeelden bekijken. We hebben een aardig track record met cases waar we best trots op zijn. Misschien herken je de problematiek en raak je enthousiast over onze oplossingen. Neem in dat geval contact op om te bespreken of we ook voor jou zo'n sterke business case mogen maken.

Cases

Meer weten?

Goed om te weten