Service

Als we een klantportaal voor je ontwikkelen, dan doen we dat ook echt samen. Dat betekent dat je méér krijgt dan een 24/7 servicesdesk. Je krijgt een vast multidisciplinair team voor wie jouw portaal ook hun kindje is. Het zijn gedreven specialisten die maar één ding willen: dat er een klantportaal staat waar jouw klanten zich helemaal thuis voelen. Zie het als een winnend Formule 1-team waarin ieder teamlid gefocust is op zijn eigen taak, maar samen één doel nastreeft: die auto als eerste over de finishlijn krijgen.

  • Dedicated, multidisciplinair team
  • Sterke verantwoordelijkheid voor jouw portaal
  • Continu overleg met je team
  • Gedreven specialisten
  • Gaan voor jouw klantresultaat

Updates

Je portaal krijgt continu updates. We werken met de beste software in de markt en updaten deze als het nodig is. Zaken als uptime, security issues en bugs hebben we volledig in het vizier. Waarschijnlijk hebben we deze al opgelost nog voordat jij ze constateert. Dat is het voordeel van een dedicated serviceteam: we zitten er bovenop. Verder draaien we dagelijks back-ups zodat je content en data nooit verloren gaan.

  • Beste software in de markt
  • Continu updates
  • Issues lossen we proactief op
  • 99,7% uptime-garantie
  • Dagelijkse back-ups
Tres Reportage 5Web
Hosting

Hosting

Hosting doen we zelf in ons eigen cluster. Dit heeft onze voorkeur want we zijn technisch eindverantwoordelijk voor jouw website. We hebben een omgeving met 24/7 bewaking en monitoring. We gebruiken hierbij monitoring tools zoals Zabbix en Kibana. Heb je zelf een hostingomgeving, dan kunnen we samen bepalen welke omgeving het beste past bij jouw weboplossing.

  • Eigen hostingcluster
  • TRES is technisch verantwoordelijk
  • 24/7 bewaking
  • Monitoring met o.a. Zabbix
  • Externe hosting in overleg

Dit regelen we voor je

Klantprocessen digitaliseren

Als je weet wat je klanten willen, kunnen wij daar het digitale proces op inrichten. Dat doe je niet in één keer. Het is een traject waarbij we op basis van inzichten de klantrelatie verstevigen.

API koppelingen

Alle klantportalen die we bouwen zijn API-driven. Dat betekent dat de toevoer van de data om het portaal te vullen geleverd wordt via een API.

Customer experience

Een portaal moet intuïtief werken voor je klant. Het UX-design heeft een logische indeling en is volledig afgestemd op de behoefte van de gebruiker.

Beheer & security

Techniek en privacy: we’ve got this covered. Voor al onze klanten samen hebben we miljoenen records in beheer. Niet voor niets zijn we ISO27001-gecertificeerd.

Doorontwikkeling

Een klantportaal is nooit af. We beginnen met een minimum viable product en optimaliseren op basis van inzichten die we uit gebruikersdata halen.

Bestelfunctie

Voor b-to-b-klanten hebben we een handige bestelfunctie. Hiermee kunnen je klanten 24/7 een order plaatsen, prijzen inzien en kortingen vragen.

Zo ontwikkelen we vertrouwde klantportalen

Om te begrijpen hoe TRES klantportalen ontwikkelt, kun je het beste een paar voorbeelden bekijken. We hebben een aardig track record met cases waar we best trots op zijn. Misschien herken je de problematiek en raak je enthousiast over onze oplossingen. Neem in dat geval contact op om te bespreken of we ook voor jou zo'n sterke business case mogen maken.

Cases

Klanten van deze organisaties komen graag op onze portalen

Meer weten over onze service?

Folkert

Folkert van der Wei

Consultant
folkert@tres.nl 0513 - 64 14 50 Neem contact op

Goed om te weten