Je klanten willen 24/7 hun zaken kunnen regelen op je portaal

Sfeer16

Klantportaal

Klanten verwachten 24/7 service. Wil je er digitaal zijn voor je klanten, dan heb je een efficiënt, gebruiksvriendelijk klantportaal nodig. Zo kunnen ze hun zaken regelen wanneer zij dat willen. Denk aan het doorgeven van beschikbare werkdagen, een orderstatus controleren, cijferlijsten inzien en meer. We noemen het niet voor niets klantportaal, want we luisteren heel goed naar de behoeften van je klanten. Als zij zich thuis voelen op je portaal, zouden ze zomaar je beste merkambassadeurs kunnen worden. En dat leidt vaak tot meer sales.

  • Optimaal digitaal klantcontact
  • Goed ingericht portaal
  • Hoog serviceniveau
  • Efficiënt: minder kosten en fouten
  • Versterkte loyaliteit, hogere conversie

Dit regelen we voor je

Klantprocessen digitaliseren

Als je weet wat je klanten willen, kunnen wij daar het digitale proces op inrichten. Dat doe je niet in één keer. Het is een traject waarbij we op basis van inzichten de klantrelatie verstevigen.

API koppelingen

Het klantportaal dat wij voor je bouwen is met API's gekoppeld aan je interne systemen. We creëren zo weinig mogelijk nieuwe bronnen en sluiten naadloos aan op de bestaande.

Customer experience

Met een logisch, aantrekkelijk UX-design doet je klant heel intuïtief wat hij moet doen op je portaal. En daarmee scoort je merkbeleving weer bonuspunten.

Beheer & security

Techniek en privacy: we’ve got this covered. Voor al onze klanten samen hebben we miljoenen records in beheer. Niet voor niets zijn we ISO27001-gecertificeerd.

Doorontwikkeling

Een klantportaal is nooit af. We beginnen met een minimum viable product en optimaliseren op basis van inzichten die we uit gebruikersdata halen.

Bestelfunctie

Met de handige bestelfunctie voor b-to-b bedrijven kunnen je klanten 24/7 bestellen, op basis van reeds bestaande prijsafspraken, portfolio en leveringsvoorwaarden.

App ontwikkeling

Een app is een perfecte oplossing om je klanten en prospects nog beter te bedienen en te zorgen voor een optimale klantbelevenis.

Service

Wij vinden het belangrijk dat jouw portaal goed blijft draaien. Daarom zorgen we voor 24/7 bewaking, doen we continu updates en draaien we dagelijks back-ups. Ons servicedesk staat altijd voor je klaar.

Eerst doen, dan denken. Zo bouwen we je klantportaal

First, we do

Je kunt natuurlijk eindeloos nadenken over de beste strategie voor je klantportaal. Dat gaan wij niet doen. We beginnen met bouwen en kijken dan stap voor stap hoe het beter kan. Met een minimum viable product gaan we op korte termijn live, en dan begint het pas echt.

Klantprocessen digitaliseren

Next, we learn

Niets is waardevoller dan de mening van je klanten. We leren van hun bevindingen op basis van gebruikersdata en feedback. Daarbij meten we zowel kwantitatief als kwalitatief. De data geven inzichten in de huidige werking van het klantportaal.

Customer experience

Ongoing, we improve

Met de klantinzichten gaan we aan de slag met quick-wins in het systeem, het design, de functionaliteiten en de navigatie. Net zo lang tot we een portaal hebben waar je klanten zich thuis voelen en op een soepele manier 24/7 hun zaken kunnen regelen.

Doorontwikkeling

Ook zij laten een klantportaal bouwen door TRES

Abvakwerk
Bedrijfsfitnessnederland
Civas

Meer weten?

Bekijk ook onze cases

Corporate website

Digitalisering STAP-traject voor Civas

Klantportaal op maat

Digital marketing

Corporate website

Corporate website

Klantportaal & mobiele app op maat

Klantportaal op maat

NRG

Corporate website

Corporate website

Corporate website

Klantportaal op maat

KPN

Klantportaal op maat

Corporate website