Een website waar ambitie van afstraalt
2014, nieuwe website gelanceerd in 2021
Oranje
Als ondernemer hoef je niet alles zelf te doen. Dat begrijpt Bentacera, een van de grootste accountancy- en advieskantoren van Noord-Nederland, maar al te goed. Ze maken tijd voor de ondernemer, zodat de ondernemer zijn tijd kan besteden aan de zaken waar hij goed in is. Bentacera heeft een breed portfolio; van gedegen controles van jaarrekeningen tot belastingadvies en verzuimbegeleiding. Al deze diensten worden aangeboden op de website.
Er is in elke fase kritisch door TRES meegedacht, waardoor er sinds oktober 2021 een nieuwe website staat die aansluit bij de behoefte van onze klanten.
Toen duidelijk werd dat er een nieuwe website moest komen, heeft Bentacera naast TRES nog twee partijen gevraagd een voorstel en pitch te doen. Robert Bosma, teamleider MCBD bij Bentacera: "Alle uitgenodigde partijen hadden een goed verhaal. TRES kwam als beste passende partij uit de bus en daarom hebben wij wederom vol vertrouwen gekozen om met hen dit traject in te gaan."
De nieuwe website van Bentacera is ingericht om bezoekers een goed beeld te geven van de organisatie, klanten en geïnteresseerden te informeren en hen te overtuigen acties te ondernemen. Aan vrijwel iedere pagina hangt daarom een duidelijke call-to-action. Denk aan het achterlaten van contactgegevens, het aanvragen van een adviesgesprek of het delen van een artikel.
Bentacera had bij aanvang van dit traject nog niet veel content die geschikt was om op de website te gebruiken. Om nieuwe content te creëren hebben de digital marketeers van TRES een template ontwikkelt als leidraad voor de tekstschrijver van Bentacera. Zo is elke tekst aangepast aan het ontwerp van de website. Dit maakt het vullen van de website makkelijker, en belangrijker, de website optimaal voor conversie.
De website wordt verder doorontwikkeld, waarbij personalisatie een belangrijk onderdeel is. Door de website te personaliseren wordt de content van de website aangepast op de informatiebehoefte van de gebruiker. Door het tonen van relevante content wordt de conversie versterkt. Robert Bosma: "We zijn enthousiast geworden over Umbraco en zullen de ervaringen meenemen bij het vernieuwen en bouwen van onze werkenbij-website de komende tijd. Het pakket waar dit nu in wordt beheerd, beperkt ons in de mogelijkheden. We hopen ook hier mooie stappen in te kunnen zetten."