Zo krijgen we werkend Nederland fitter en gezonder

Kenmerken voor de case

Samenwerking sinds

2008

Team

Groen

Services

Strategisch concept Website Portalen Maatwerk functionaliteiten API-koppelingen Level up

Bedrijfsfitness Nederland legt de lat hoog en heeft de missie om heel werkend Nederland aan het sporten te krijgen. Alles voor een gezonde zaak noemen ze dat. Om deze ambitie waar te maken, is een digitale omgeving nodig waar werkgevers, werknemers en sportscholen zoveel mogelijk zelf kunnen regelen. Zonder dat ze daarvoor de klantenservice hoeven in te schakelen.

Korte lijnen, hoge betrokkenheid. Daarom werken we zo graag met het team van TRES.

De uitdaging

Werknemers, werkgevers en sportscholen moeten gemakkelijk informatie kunnen krijgen en vinden. Daarnaast moeten ze zelf zaken kunnen regelen via een digitale interface. Denk aan het afsluiten van een sportabonnement door werknemers, het goedkeuren hiervan door werkgevers en het managen van abonnementen door sportscholen. Maar daar houdt het niet op. Ook nog niet aangesloten werknemers, werkgevers en sportscholen moeten hun weg zien te vinden. Een mooie uitdaging om aan te werken dus!

 

Waarom TRES

Door onze lange samenwerking weten we wat we aan elkaar hebben. Bedrijfsfitness Nederland denkt vanuit de behoeften van enerzijds de business en anderzijds de doelgroepen. Wij helpen daarbij door dit te challengen en kritisch mee te denken. Bovendien nemen we onze ruime ervaring mee in de oplossingen waar BFNL behoefte aan heeft. Door nauw samen te werken worden zowel de website als de portalen steeds beter.

Sfeer

De oplossing

24/7 zelf dingen kunnen regelen, dat is overkoepelend waar de oplossing voor Bedrijfsfitness Nederland voor staat. Vanuit de specifieke vraag van Bedrijfsfitness Nederland hebben we een overzichtelijke website neergezet en vernieuwd in het Umbraco CMS. De verschillende doelgroepen worden organisch begeleid naar hetgeen waar zij naar op zoek zijn. Bovendien hebben we vier omgevingen gemaakt, waarin deze doelgroepen dag en nacht hun ding kunnen doen. Bestaande uit:

  • Inschrijfportaal

  • Werkgever portaal

  • Sportlocatie portaal

  • Backoffice

Verzameling (1)
Laptop (1)

Next steps

We blijven de website en portalen continu verbeteren op basis van gebruikerservaringen. Verder zijn we bezig met een vijfde portaal voor de Werknemers doelgroep. Deze bouwen we met de kennis en inzichten van de eerste vier portalen.

Meer weten over deze case en oplossingen?

Folkert

Folkert van der Wei

Consultant
folkert@tres.nl 0513 - 64 14 50 Neem contact op

Bekijk ook de andere cases

Card (1)

Klantportaal op maat

Card2

Klantportaal op maat

Card

Corporate website

Card

Corporate website