Alle zaken gemakkelijk geregeld binnen één platform
2016
Geel
Zorgen dat studenten het maximale uit hun studententijd kunnen halen: dat is het doel van SUSA. Of zoals SUSA liever zegt, Student&! Want met SUSA’s hulp kunnen studenten nog zoveel meer zijn dan alleen student. SUSA biedt al 75 jaar flexibele bijbanen voor studenten. Deze bijbanen zijn slim geregeld, goedbetaald, uiteraard flexibel, staan mooi op het CV en bieden de student genoeg ruimte om Student& nog zoveel meer te zijn. SUSA is met het Poolconcept® waarin ze de werving, selectie, en planning van A tot Z uit handen nemen actief in o.a. de klantcontactcentrumbranche. Het toetreden tot de zorgsector en de blik op de toekomst doen de behoefte om de dienst in meer vormen te verlenen groeien. Zo kan SUSA op slimme wijze nog meer studenten de mogelijkheid bieden om Student& te zijn, en nog meer sectoren in contact brengen met jong talent.
Met de realisatie van een nieuwe website, een intuïtief portaal en hybride app zet SUSA in op next step digitalisering zodat alle doelgroepen hun zaken 24/7 slim kunnen regelen.
Het digitale platform heeft een modern en fris uiterlijk dat aansluit bij de website. Het is specifiek ontworpen om goed te werken op mobiel, wat essentieel is voor onze doelgroep.
Wat doe je als je merkt dat bepaalde werkprocessen best wel ingewikkeld zijn? Juist, ze simpeler maken. SUSA heeft te maken met een hoge mate van flexibiliteit, zowel vanuit opdrachtgever als student. SUSA, opdrachtgevers en studenten moeten hun arbeidszaken digitaal en snel kunnen regelen. Voorwaarde is dat dit gebeurt binnen één platform, waar alle informatie vanuit diverse externe systemen samenkomt. Een intuïtief mobile-first design is van belang, zodat met name de studenten alle zaken gemakkelijk via hun mobiel kunnen regelen.
SUSA zocht een partner voor het ontwikkelen van een oplossing die complexe werkprocessen vergemakkelijkt en de gebruikerservaring verbetert. Een optimale klantervaring staat bij TRES centraal. Onze ervaring met complexe, intuïtieve en gebruiksvriendelijke portalen, waarbij gekoppeld wordt met meerdere externe systemen, gaf voor SUSA de doorslag om met TRES te werken. Hier is een langdurige samenwerking uit ontstaan, waarbij Team Geel en SUSA voortdurend werken aan de verdere ontwikkeling van de oplossingen op technisch-, UX- en digital marketingvlak.
Als basis is er een nieuwe website in Umbraco CMS gerealiseerd. Informatie wordt opgehaald uit Salesforce en Business Central. Zo worden bijbanen gesynchroniseerd van Salesforce naar Umbraco, waarbij de data vanuit Salesforce leidend is.
Vraag en aanbod vinden elkaar op mijn.susa.nl, een slim digitaal platform met hybride app waar de student bijna alles digitaal kan regelen. De content is dynamisch en wordt bepaald op basis van de status van de student. Studenten kunnen uren en declaraties indienen, en vakantiegeld laten uitbetalen binnen het portaal. Maar bijvoorbeeld ook vacatures inzien en solliciteren. Opdrachtgevers kunnen ingediende uren, declaraties en bijlagen inzien en accorderen. SUSA kan op haar beurt alles op één centrale plek regelen, zoals de planning voor haar opdrachtgevers.
In 2022 heeft SUSA voor haar 75-jarige bestaan een nieuwe positionering en huisstijl gelanceerd. TRES heeft een redesign doorgevoerd op zowel de website als in het portaal. Daarnaast zijn we volop bezig met de doorontwikkeling van de hybride app, waarin bestaande functionaliteiten van het portaal worden uitgebreid met nieuwe functionaliteiten. De hybride app maakt het voor studenten nog makkelijker om alles te kunnen regelen en inzien.