Alle zaken makkelijk geregeld binnen één digitaal platform

SUSA helpt studenten al 75 jaar om meer te zijn dan alleen student. Onder het motto Student& biedt SUSA slimme, goedbetaalde en flexibele bijbanen die passen bij het studentenleven.

Sfeer2

Complexe informatie, veel doelgroepen  

SUSA werkt met een hoge mate van flexibiliteit, aan de kant van studenten en opdrachtgevers. Informatie zat verspreid over verschillende systemen, en niet alle processen waren intuïtief of mobiel toegankelijk. Studenten, opdrachtgevers en medewerkers moesten snel en eenvoudig zaken kunnen regelen: altijd en overal. Dit vroeg om: 

  • Een centrale plek waar studenten, opdrachtgevers en medewerkers kunnen inloggen.
  • Een mobiele, intuïtieve interface die aansluit op het dagelijks gebruik van studenten.
  • Koppelingen met Salesforce en Business Central, zodat alle data actueel is.
  • Content en functionaliteiten die zich automatisch aanpassen aan wie je bent en wat je nodig hebt. 

“Wat doe je als processen ingewikkeld zijn? Juist: je maakt ze simpeler. En dat is precies wat we samen met TRES gedaan hebben.” 

Christa Hemelaar
Christa Hemelaar
Senior Digital Marketeer
SUSA
Sfeer1

Een platform met hybride app voor studenten en opdrachtgevers  

Om werkprocessen te vereenvoudigen en de gebruikservaring te verbeteren, zette SUSA samen met TRES een volgende stap in digitalisering. Het resultaat: een intuïtieve website, gekoppeld klantportaal en hybride app waarmee studenten, opdrachtgevers en interne teams hun zaken 24/7 kunnen regelen. 

De website, gebouwd in Umbraco CMS, vormt de digitale basis. Vacatures worden automatisch opgehaald vanuit Salesforce, en informatie uit Business Central is realtime beschikbaar. 

Op mijn.susa.nl komen studenten en opdrachtgevers samen in een persoonlijke omgeving. De content en functionaliteiten passen zich slim aan op wie je bent en wat je nodig hebt. Zo krijgt iedereen precies de juiste informatie, op het juiste moment: of je nu wil solliciteren, uren goedkeuren of de planning beheren. 

 

Belangrijkste features op een rij: 

  • Vacatures worden automatisch gesynchroniseerd vanuit Salesforce
  • Studenten regelen uren, declaraties en vakantiegeld digitaal
  • Opdrachtgevers accorderen uren en bijlagen in één overzicht
  • Planning en communicatie lopen centraal via het portaal 
  • Informatie is altijd up-to-date, afgestemd op de status van de gebruiker 

30%

Stijging in kwalitatieve sollicitaties

1

platform, voor studenten en opdrachtgevers

24/7

toegang tot het platform, ook via mobiel

“Het digitale platform sluit perfect aan op onze doelgroep. Mobiel gebruik staat centraal, en dat merk je in alles.”

Christa Hemelaar
Christa Hemelaar
Senior Digital Marketeer
SUSA

Een samenwerking die blijft doorbouwen  

De samenwerking tussen SUSA en TRES is gebaseerd op wederzijds vertrouwen, korte lijnen en een gedeelde ambitie om continu te verbeteren. Van strategische keuzes tot technische doorontwikkeling: dankzij de vaste samenwerking ontstaat er ruimte om snel te schakelen en duurzaam te bouwen aan een platform dat meebeweegt met de ambities van SUSA. 

Mockup

Recente updates

De hybride app is volop in ontwikkeling. Nieuwe functionaliteiten, waaronder sollicitatieproces, notificaties en statusupdates, maken het voor studenten nog makkelijker om alles te regelen via hun mobiel. 

Voor het 75-jarig bestaan lanceerde SUSA in 2022 een nieuwe positionering en huisstijl. TRES vertaalde deze door naar een redesign van zowel de website als het portaal, inclusief een strakkere structuur en frisse visuele uitstraling. 

Diensten bij deze case

Zo maken we digitale ambitie waar

Digital Team as a Service

Digital Team as a Service

TRES werkt als verlengstuk van het SUSA-team. Samen met Team Geel bouwen we continu door aan het platform, op het snijvlak van techniek, UX en digital marketing. Zo blijven we wendbaar en gefocust op doorontwikkeling.

Lees meer over Digital Team as a Service:

Digital Team as a Service
Selfservice portaal

Selfservice portaal

Het portaal brengt studenten, opdrachtgevers en SUSA-medewerkers samen in één digitaal platform. Slim gekoppeld aan de backoffice en ingericht op gebruiksgemak, afgestemd op ieders rol. 

Lees meer over Selfservice portaal:

Selfservice portaal
Composable DXP

Composable DXP 

De DXP is het fundament van de digitale beleving. Content en functionaliteiten passen zich aan op de gebruiker, status en context. Studenten zien bijvoorbeeld andere informatie dan opdrachtgevers, volledig dynamisch aangestuurd vanuit het CMS en gekoppelde systemen.

Lees meer over Composable DXP:

Composable DXP

Meer weten?

Neem contact op met

 

Dimer Leemburg

Consultant

Of vul ons contactformulier in.

Dimer

Bekijk meer cases

Laat je inspireren wat we voor je kunnen doen.

Bekijk alle cases
  • Zorg
  • Website ontwikkeling
  • Zakelijke dienstverlening
  • Umbraco CMS

Meer dan een technische migratie voor NVB

Nederlandse Vereniging van Banken

  • Zakelijke dienstverlening
  • Selfservice portaal
  • Zakelijke dienstverlening
  • Selfservice portaal
  • Overheid non-profit
  • Website ontwikkeling
  • Onderwijs
  • Website ontwikkeling

Zichtbaarheid en vertrouwen voor Ontwikkelkracht

Ministerie van Onderwijs, Cultuur en Wetenschap

  • Zakelijke dienstverlening
  • Website ontwikkeling
  • Onderwijs
  • Website ontwikkeling
  • Zakelijke dienstverlening
  • Website ontwikkeling
  • Overheid non-profit
  • Website ontwikkeling
  • Overheid non-profit
  • Website ontwikkeling
  • Data & Optimalisatie
  • Logistiek
  • Website ontwikkeling
  • Zakelijke dienstverlening
  • E-commerce
  • Data & Optimalisatie
  • Zakelijke dienstverlening
  • Selfservice portaal