Je staat er niet alleen voor
Wanneer je een vraag of probleem hebt, meld je dit eenvoudig via MijnTRES. Ons serviceteam pakt dit snel op en schakelt waar nodig met het vaste ontwikkelteam dat jouw platform heeft gebouwd. Zo weet je zeker dat je altijd goed geholpen wordt.
Support zoals jij het wilt
Van eenvoudige vragen tot complexere issues: je kunt rekenen op een responsieve en oplossingsgerichte aanpak. Met vaste aanspreekpunten en duidelijke afspraken zorgen we dat je weet waar je aan toe bent.

Monitoring en zekerheid
We houden jouw digitale omgeving continu in de gaten. Performance, beschikbaarheid en beveiliging worden gemonitord. Hierdoor signaleren we problemen vaak al voordat jij ze merkt en kunnen we snel handelen.
Structureel verbeteren
We kijken verder dan symptoombestrijding. Als een probleem zich voordoet, analyseren we de oorzaak en verbeteren we de onderliggende componenten. Zo maken we jouw oplossing structureel sterker en betrouwbaarder.