Een klantrelatie opbouwen, begint met outside-in denken.

Klantprocessen digitaliseren

Bij het ontwikkelen van een portaal is het belangrijk dat je goed weet wie je klanten zijn. Je moet écht begrijpen wat ze wel en niet willen. Dat begint bij outside-in denken, voor veel organisaties nog steeds een grote verandering in mindset. Het is een proces van continu kennis verzamelen. Kennis waarmee we je portaal optimaliseren. Daarbij proberen we zoveel mogelijk te digitaliseren. Zo krijgt je klant ook online de service die je hem als organisatie wilt geven.

  • Klant goed kennen
  • Klantdata verzamelen
  • Continu optimaliseren
  • Processen digitaal inrichten
  • Ultieme klantervaring

Data verzamelen

Hoe ziet de ideale klantreis eruit? Er is maar één persoon die dat weet: je klant. Daarom besteden we veel aandacht en tijd aan het verzamelen van gebruikersdata. Daarnaast vragen we op de man af naar de ervaringen. Die kwantitatieve en kwalitatieve dataverzameling is voor ons standaard als we een portaal voor je ontwikkelen. Deze waardevolle data heb je nodig om je portaal steeds een beetje beter te maken.

  • Ideale klantreis inrichten
  • Klantervaring staat centraal
  • Gebruiksresultaten meten
  • Kwalitatief onderzoek
  • Steeds een beetje beter
Tres 5
Tres 19

Ultieme klantervaring

Als je klanten het prettig vinden om iets moeiteloos te doen op je portaal, dan ben je goed bezig. Klanten hebben steeds minder contact met je medewerkers, daarom is een vlekkeloos digitaal klantproces essentieel voor je organisatie. Het verstevigt de relatie met je klanten: ze hebben het gevoel dat ze goed en snel worden geholpen, en komen graag bij je terug.

  • Moeiteloos zelf regelen
  • Minder contact met medewerkers
  • Vlekkeloos digitaal klantproces
  • Versteviging klantrelatie
  • Hoge retentie

Dit regelen we voor je

API koppelingen

Het klantportaal dat wij voor je bouwen is met API's gekoppeld aan je interne systemen. We creëren zo weinig mogelijk nieuwe bronnen en sluiten naadloos aan op de bestaande.

Customer experience

Met een logisch, aantrekkelijk UX-design doet je klant heel intuïtief wat hij moet doen op je portaal. En daarmee scoort je merkbeleving weer bonuspunten.

Beheer & security

Techniek en privacy: we’ve got this covered. Voor al onze klanten samen hebben we miljoenen records in beheer. Niet voor niets zijn we ISO27001-gecertificeerd.

Doorontwikkeling

Een klantportaal is nooit af. We beginnen met een minimum viable product en optimaliseren op basis van inzichten die we uit gebruikersdata halen.

Bestelfunctie

Met de handige bestelfunctie voor b-to-b bedrijven kunnen je klanten 24/7 bestellen, op basis van reeds bestaande prijsafspraken, portfolio en leveringsvoorwaarden.

Service

Wij vinden het belangrijk dat jouw portaal goed blijft draaien. Daarom zorgen we voor 24/7 bewaking, doen we continu updates en draaien we dagelijks back-ups. Ons servicedesk staat altijd voor je klaar.

Zo ontwikkelen we vertrouwde klantportalen

Om te begrijpen hoe TRES klantportalen ontwikkelt, kun je het beste een paar voorbeelden bekijken. We hebben een aardig track record met cases waar we best trots op zijn. Misschien herken je de problematiek en raak je enthousiast over onze oplossingen. Neem in dat geval contact op om te bespreken of we ook voor jou zo'n sterke business case mogen maken.

Cases

Klanten van deze organisaties komen graag op onze portalen

ESKA
Logo STERTIL FC RGB72
Abvakwerk

Meer weten over klantprocessen digitaliseren?

Goed om te weten