Een aantrekkelijke website is de basis voor je online succes. Wil je meer traffic en conversie, dan moet je heel goed weten wat je klanten en prospects bij je zoeken. Wat erbij komt kijken om zo’n klantvriendelijke site te ontwikkelen? Laat dat maar aan ons over.
Onze werkwijze bestaat uit drie fasen: think, build en level-up. Op basis van doelgroepanalyse gaan we ontwerpen en bouwen. Vervolgens gebruiken we marketingdata om te leren en verbeteren we je website voor een optimaal klantsucces.
Eerst denken, dan doen, dan verbeteren. Op basis van persona’s en user stories maken we wireframes en gaan we vervolgens ontwerpen, ontwikkelen en optimaliseren.
We zetten slimme marketingdata om in klantinzichten. Hiermee krijg je de perfecte basis om je content te personaliseren.
Met het open-source Umbraco CMS beheer je de content heel eenvoudig zelf. Wij bouwen het platform, jij kunt ermee doen wat je wilt.
Als je weet dat we miljoenen records in beheer hebben, kun je je voorstellen dat veiligheid voor TRES van levensbelang is. We zijn ISO27001-gecertificeerd.
Handige, belangrijke features voor je klanten. Van vacaturekoppelingen met HR-systemen tot autoconfiguratiemodules voor leasebedrijven.
Ons traject naar klantsucces, gericht op groei. Via Google Data Studio monitoren wij de activiteiten op je website en bespreken we periodiek hoe je hierop kunt inspelen.
Je klanten willen 24/7 service. Daarom is je klantportaal zo belangrijk. Een vertrouwde omgeving waar je klanten heel eenvoudig hun zaken kunnen regelen wanneer zij dat willen. Hoe je dit aanpakt? Niet zo moeilijk: je belt ons en we pakken het voor je op.
We bouwen je klantportaal in no-time met een minimum viable product. Vervolgens gaan we op basis van gebruikerservaringen, data en klantinzichten sleutelen aan een steeds betere versie. Eerst doen, dan ervaren.
Als je weet wat je klanten willen, kunnen wij daar het digitale proces op inrichten. Dat doe je niet in één keer. Het is een traject waarbij we op basis van inzichten de klantrelatie verstevigen.
Een klantportaal dat we bouwen is API-driven. Dat betekent dat je portaal altijd gekoppeld is aan je interne systemen.
Een portaal moet intuïtief werken voor je klant. Het UX-design heeft een logische indeling en is volledig afgestemd op de behoefte van de gebruiker.
Techniek en privacy: we’ve got this covered. Voor al onze klanten samen hebben we miljoenen records in beheer. Niet voor niets zijn we ISO27001-gecertificeerd.
Een klantportaal is nooit af. We beginnen met een minimum viable product en optimaliseren op basis van inzichten die we uit gebruikersdata halen.
Voor b-to-b-klanten hebben we een handige bestelfunctie. Hiermee kunnen je klanten 24/7 een order plaatsen, prijzen inzien en kortingen vragen.
Hoe bouw je dynamische websites en klantportalen met een hoog trafficvolume en gepersonaliseerde content? Heel simpel: met modulaire technologie.
Met de juiste marketing automation tools en systemen bouw je een website waarmee je op een slimme manier kwalitatieve leads genereert.
Voor zowel marketeers als communicatieprofessionals een feest om mee te werken: gebruiksvriendelijk en modulair. Content management zoals het hoort, daarom zijn we fan.
Integraties met bestaande ERP-systemen is voor ons appeltje-eitje. Met verschillende technieken koppelen we interne en externe data veilig aan elkaar.
Prospects worden leads, leads worden klanten en klanten worden fans. Met systemen zoals Datatrics en BlueConic maken we profielen waardoor je relevant bent voor je klanten
We zweren bij de bewezen techniek van Microsoft .NET en hebben een voorliefde voor C#. Met deze robuuste programmeertaal kun je met relatief weinig code veel maken.
Met dit lichtgewicht, gebruiksvriendelijke front-end JavaScript framework maken we dynamische front-end applicaties die makkelijk te integreren zijn met elk back-end en externe systemen.