TRES deelt kennis

Gepubliceerd op 14 april 2016

In ons vakgebied veranderen dingen zo snel. We willen organisaties, niet alleen opdrachtgevers, informeren over kansen en bedreigingen die het internet ons dagelijks biedt. Dit doen we dan ook geregeld. Meerdere malen per jaar in verschillende vormen.

Waar we in 2015 mee zijn begonnen en wat we wegens hoge waardering hebben gecontinueerd naar 2016, zijn onze kennissessies. Kosteloos maar waardevol. Tijdens een kennissessie staat het delen van hands on kennis en inspiratie centraal. Kennis over social, content, local, mobile, techniek en strategie. Alles waar onze klanten mee te maken hebben of krijgen en waarbij wij ze kunnen helpen.

Wij weten ook niet alles

Die illusie heeft niemand bij TRES. Daarom spreken er ook altijd externe specialisten tijdens een kennissessie die ervaring hebben met het thema. Zo hebben we hier al de marketing managers gehad van LinkedIn en Twitter, maar ook de social expert van de Telegraaf Media Groep en de Growth Hacker van Sanoma Lab. Samen maken we er iedere keer weer een interessante 120 minuten van waarna we gezamenlijk nog een borrel doen in onze eigen - inpandige - kroeg.

Voor wie en wanneer?

We organiseren onze sessies primair voor ervaren marketeers. Professionals die binnen een organisatie niet alleen verantwoordelijk zijn voor alle marketing, maar ook de rol hebben van aanjager en innovator.

In 2016 hebben we er al twee leuke sessies opzitten. Een sessie in maart over "Social 2.0" en een sessie - genaamd 90 Minutes of Marketing - samen met partners FC Groningen, La Compagnie, NDC mediagroep en RTV Noord.

De volgende sessie staat gepland voor juni. Volg ons op twitter om als eerste te horen wat het thema wordt en welke sprekers we hebben gestrikt. Let op: We hebben tijdens een sessie maar plek voor 50 deelnemers. De vorige sessie was binnen 48 uur vol. Wees er dus snel bij.

We doen meer

Bij TRES delen we kennis door o.a. het organiseren van kennissessies, het geven van gastcolleges en workshops maar natuurlijk ook middels Trendship, het evenement wat we in 2012 zijn gestart en wat is uitgegroeid tot het grootste evenement over business innovatie en digitale trends van Noord-Nederland.

Wil je nu meer informatie over één van onze kennisdelingen of gewoon eens met ons sparren hierover? Mail ons dan vooral. De koffie staat altijd klaar.



Bekijk ons nieuwsoverzicht