Kennissessie #15: Boost je conversie met personalisatie

Lucaskemper Tres Kennissessie LR 63

Bij TRES organiseren we regelmatig inhoudelijke kennissessies. We vinden het belangrijk om kennis te delen en te inspireren. Zo blijven we samen groeien. Tijdens deze sessies stippen we thema’s aan die actueel zijn en geven we tips die vaak direct toepasbaar zijn. Deze 15e sessie, op 26 mei 2020, stond in het teken van personalisatie.

Meer succes met personalisatie

Online personalisatie is belangrijker dan ooit tevoren, maar waar begin je? Hoe gebruik je de data die je verzamelt? Moet je direct een dure tool aanschaffen? Allemaal vragen die we steeds vaker voorbij zien komen. Reden voor ons om hier een kennissessie aan te wijden. Tijdens onze 15e kennissessie ‘Boost je conversie met personalisatie’ hebben Melle Renema en Nienke Aarsen hands-on tips gegeven.

Terugkijken?

Normaal gesproken houden wij onze kennissessies op kantoor, wel zo persoonlijk! Maar wegens de coronasituatie waren we gedwongen iets anders te verzinnen. Onze online sessie bleek met 90 kijkers een groot succes. Extra voordeel is dat je de gehele sessie terug kunt kijken! Dus, wil jij inzetten op personalisatie maar weet je niet zo goed hoe? Bekijk dan de sessie ‘Boost je conversie met personalisatie’ terug 

Kijk het webinar terug
Kennissessie Personalisatie Web

Kennissessie takeaways

  • Personalisatie is niet moeilijk, het is een mindset
  • Met Google Optimize kan je direct gemakkelijk aan de slag
  • Begin klein, denk aan een aangepaste homepage op basis van het weer
  • Zorg dat je relevant bent in de gehele customer journey
  • Gebruik dynamische content op je website, in e-mails en advertenties
  • Bouw 360 graden klantprofielen op voor een persoonlijke benadering

Sprekers

Melle Renema, Strategisch concepter @ TRES
Nienke Aarsen, Consultant @ Datatrics

Blijf op de hoogte

Wil je op de hoogte gehouden worden van onze kennissessies? Laat dan hieronder je e-mailadres achter en ontvang een uitnodiging wanneer er weer een sessie op de planning staat!

Bekijk onze vorige edities