Dankzij TRES regelen studenten hun bijbanen heel makkelijk via hun telefoon.

Kenmerken voor de case

Samenwerking sinds

2016

Team

Geel

Services

Website Portalen Strategisch concept CMS-implementatie Marketing & data API-koppelingen Level up

SUSA is het oudste studentenuitzendbureau van Nederland. Er worden iedere maand duizenden studenten via SUSA’s Poolconcept® ingezet bij organisaties zoals ABN AMRO, Basic-Fit en VGZ. Naast het rekruteren en payrollen van geschikte studenten, ontzorgt SUSA haar opdrachtgevers door de inzet en begeleiding van de studentenpools van A tot Z te organiseren. Vraag en aanbod vinden elkaar via mijn.susa.nl, een platform waar zowel student als opdrachtgever alles digitaal kunnen regelen.

De nieuwe portal heeft een modern en fris uiterlijk en is specifiek ontworpen om goed te werken en te smoelen op mobiel. Dit is voor onze doelgroep essentieel.

De uitdaging

Wat doe je als je merkt dat bepaalde werkprocessen vrij ingewikkeld zijn? Ze simpeler maken! Bij SUSA hebben ze te maken met een hoge mate van flexibiliteit en continue veranderende (persoons)informatie. Er was daardoor behoefte aan beter overzicht in beschikbaarheid van de studenten. Zodat zijzelf, opdrachtgevers en studenten arbeidszaken digitaal en sneller kunnen regelen. Daarnaast willen ze de verwachtingen van de studenten overtreffen door ze de mogelijkheid te bieden om alle werkzaken gemakkelijk via hun mobiel te kunnen regelen.

 

Waarom TRES

Wij krijgen energie van het koppelen en optimaliseren van diverse systemen voor een betere klantervaring. Bij SUSA is het werkproces vrij ingewikkeld, omdat je te maken hebt met een hoge mate van flexibiliteit en continu veranderende (persoons)informatie. De ervaring van TRES met complexe portalen en intuïtieve, gebruiksvriendelijke systemen gaf voor SUSA de doorslag om met ons te werken.

Sfeer

De oplossing

TRES heeft in co-creatie met SUSA een slim portaal ontwikkeld waar studenten zelf alle werkgerelateerde zaken kunnen regelen en informatie inzien. Zoals beschikbaarheid doorgeven, alle werkroosters bekijken, werkafspraken accorderen en de werkagenda bekijken. Bij studentenwerk gaat het om flexibiliteit. Van zowel de student als opdrachtgevers. Met het nieuwe intuïtieve portaal wordt alles nog makkelijker geregeld. In het systeem zie je sneller of en wanneer een student beschikbaar is. Zo hoef je niet meer op verschillende schermen te zoeken, maar is alles handig geregeld in één centrale plek. Hierdoor kan SUSA de planning voor haar opdrachtgevers makkelijker en efficiënter organiseren.

  • Eén portaal voor studenten en opdrachtgevers

  • Dynamische content

  • 24/7 actuele informatie inzien

  • Een slimme agenda door koppelingen

  • Mobile friendly

Verzameling (1)
Susa Oplossing Laptop

Meer weten over deze case en oplossingen?

Bekijk ook de andere cases

Card (1)

Klantportaal op maat

Card2

Klantportaal op maat

Card

Corporate website

Card

Corporate website

Card2

Corporate website